Pages

Dva dana jedna suknja :)

10/05/2012

Bok,
Evo konačno 2 outfita :) jedna je suknja u pitanju :D Mentol boja. Druženje uz kavu s curama Ljupkom  Anom i hvala na fotkanju :*
Malo sam umorna u prvom postu, ali svaki pas ima svoj dan :)
Posebno hvala mojoj frendici Teni na ovoj ružici koja krasi moju plavu kosu i đinđerasti izrast :) Ružice












Pusica svima :*

Ormar i JA na facebooku

11 people left comments on: "Dva dana jedna suknja :)"

  1. Suknja je zaista lepa, a boja je i vise nego u trendu

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wow, super fotke :)
    slatka :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi je sladak ovaj drugi outfit! Bas kao sladoled :)

    ReplyDelete
  4. Predivno si ukombinovala suknju oba puta :D

    ReplyDelete
  5. Traka za kosu i torbica iz prve kombinacija su mi <333
    Dopada mi se kako nosis suknju sa konopcicem :D i divna je boja - meni trenutno omiljena :P

    ReplyDelete
  6. Divne su obe kombinacijee, sve mi se svidja!!! :))

    ReplyDelete
  7. Tashne obje su prelijepe.
    Prvi post mi je predivan...
    i drugi je super, malo vish casual ;)

    Suknja je savrsena.

    ReplyDelete
  8. prekrasna suknja. prekrasni outfiti.
    uvijek imaš prelijepe torbice, i patikice naravno! :D :)

    ReplyDelete
  9. Netipično za mene, ali bolji mi je drugi outfit, boje boje boje :D!!

    ReplyDelete
  10. Torbica sa prvog outfita je predivna, a i suknja uz to je ocaravajuca.
    Posebno mi je fora uckur na suknji ili kako se to zove po hr.
    Kosa ti je isto predivna!!

    http://tatjanataktata.blogspot.com/

    ReplyDelete