Pages

Uskrsno izdanje :)

09/04/2012

Pozdrav,
budući da je ovaj blagdan prošao u lijenom raspoloženju uspjela sam uslikati detalje i par outfita. Uživajte u pogledu jer slike govore više od tisuću riječi. Nevini osmjesi, pogledi, cipelice lutalice, cvijeće, blagdanski stol, moj pas i tuđa mačka i njena djeca. Slikani trenutci sreće i blagdana :)









 









 







Ormar i JA na facebooku

17 people left comments on: "Uskrsno izdanje :)"

  1. Odlične kombinacije! Torbe su divne!


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  2. preslatko sve :)
    super prve cipele

    ReplyDelete
  3. Super kombinacije! Prelijepa si :)

    ReplyDelete
  4. wow. slikice su divne i definitivno govore više od tisuću riječi. super su sve, nzm koju bi izdvojila da mi je ljepša jer su sve predivne. tvoje kombinacije su preslatke. puno hrane, jagodice. torbice, cipelice. odlično! :* <3

    ReplyDelete
  5. Slike su predivne, stvarno divna inspiracija!

    ReplyDelete
  6. Dva puta sam sve pregledala da nesto ne promasim,diiivno!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  7. Lijepe slike jako! A bome i outfiti su ti odlični, baš nekako kako treba, divne kombinacije, plava, detalji...:)

    ReplyDelete
  8. Divne slikice! Sretan uskrs i od mene sa malim zakasnjenjem ;) Kombinacije su ti preljepe kao i uvjek, sa plavim cipelicama sam totalno opsjednuta, a kragnica mi je tako slatka da cu je probati uraditi sama :)

    ReplyDelete
  9. jako mi se sviđa ovo uskršnje veselje na slikama, sve je tako slatko :))

    ReplyDelete
  10. stvarno slike govore vise od reci...a cipeliske su mi jaoooo....zaljubih se ....

    ReplyDelete
  11. odlicne fotke! bas ima detalja...kragnca mi je <3

    ReplyDelete
  12. Super kombinacije,bash prolecno. ;)

    ReplyDelete
  13. Super su mi fotkice i ti si mi u oba outfita divna! <3

    ReplyDelete
  14. outfiti su ti odlični,....izdvajam kragnicu, baloner ili kaputić....te naravno plavu boju u kojoj Marija blistaš....;-)

    ReplyDelete