Pages

Točkice+prugice

22/04/2012

Bok ljudi, 
u ovom postu spojila sam točkice i prugice. Budući da je danas kišno i tmurno vrijeme u Zagrebu ni ja nisam bila prešareno obučena, ali sam ipak ostala dosljedna sebi i ubacila malo šarenih detalja.
Evo kako je ispalo. Sve smo zabilježili iphone-om :) 
 




Pa pa, do čitanja :*
Ormar i JA na facebooku

18 people left comments on: "Točkice+prugice"

  1. odlična "mariner" kombinacija, tamno plavo pa s još malko tirkiznog, super! baš proljetno! :)

    ReplyDelete
  2. Tufne su pobedile! pogledaj molim te kako su carape dobre!! :)

    ReplyDelete
  3. Super fotografije i super kombinacija :)

    ReplyDelete
  4. Svidja mi se ovo, torba nije bas u mom fazonu ali zato je sat prepredivan! Super ti stoji tako kosa :))

    ReplyDelete
  5. you look really fab !i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  6. preslatko, naočale su ti predivne boje :)

    http://www.worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. šeceru!! naocale su aaaaa!

    ReplyDelete
  8. aa fin sat, i prelijepe boje na tebi, =)

    ReplyDelete
  9. Prteslatka! Super mi je outfit, pogotovo torba! I baš mi je super da u svaki outfit ubaciš malo plave, kao i ja crne! ;)

    ReplyDelete