Pages

I'm a barbie girl

21/04/2012


Bok
Konačno je stiglo proljeće, nije još u punom ruhu, ali povjetarac nosi mirise propupalih biljaka, 
Sunce nas obraduje i svi iz ormara izvade krpice šarenih boja.
Neki su samo veseli, neki spremni na izazove.
Tako smo i mi prisustvovale Press-ici Bloggers Challenge-a vidjeti kako su se cure snašle s paprenim zadacima.
Evo outfita s press-ice i hvala Ani Karadžole na ovim prekrasnim fotkama. 
P.s. Malo sam se osjećala barbikasto, ali kažu cure da to uopće nije loše. Što vi kažete?










Autor fotki atmosfere je Zvonimir Ferina


Zatim je opet Ana preuzela u ruke neke spontane trenutke :)
A ovo pokraj mene je svima dobro znana Sara  s divnim outfitom koji pogledajte na dodanom linku.



Ne zaboravite glasati za svoje favorite :) na krpa.hr
Pusa svima, do čitanja :) 

Ormar i Ja na facebooku

18 people left comments on: "I'm a barbie girl"

  1. E bas si prava Barbie, divno izgledas! Cipele su savrsene! :):*

    ReplyDelete
  2. jako mi se sviđa outfit, pravo je osvježenje i eto meni nisi k'o barbie :D a suknja mi je fantastična!

    ReplyDelete
  3. Jaoo, kako si medena, super outfit, predivne boje i odlicne fotke...

    xx

    ReplyDelete
  4. Meni je super,odlično izgleda!

    ReplyDelete
  5. Prekrasna si mi! Boje su fantasticne!! <3

    ReplyDelete
  6. Sako je prelep! Outfit mi se jako dopada :)

    ReplyDelete
  7. Prava si Barbie :DD
    Blejzer, cipelice i snala su savrsenstvo!

    ReplyDelete
  8. bas si prava barbie .... prelep outfit:)

    ReplyDelete
  9. Te neon + pastelne boje si savršeno ukombinirala :) Obožavam taj blazer :)

    Mia :*

    ReplyDelete
  10. prekrasna ti je kombinacija, cipele i blejzer mi se posebno sviđaju! jesu to Jessica Simpson? :D
    Dolly

    ReplyDelete
  11. prava Barbie <3

    http://www.worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kakav dobar kombo boja!

    a taj sako je pravo 80s vintage blago :)

    ReplyDelete