Pages

Daj 5 za cijeli svijet i uberi cvijet :)

20/04/2012

Bok,
Budući da sam u fazi da cvijeće vidim svuda pa tako i cvjetni uzorak na sebi odlučila sam uslikati još jednu kombinaciju sa tom cvjetnom suknjicom :)
Da ne duljim previše evo slikica :)







Photo Marin Franov
P.s. Pratim blogove redovitih posjetitelja uvijek preko mobilnog telefona, čim se smiri gužva ostavim vam neki feedback. Do čitanja :**
M.

Ormar i JA na facebooku

10 people left comments on: "Daj 5 za cijeli svijet i uberi cvijet :)"

  1. Suknja je predobra, otkud je? Ja bi:-)
    A i slikice su ti mrak....

    ReplyDelete
  2. lipa si lipa andeli ti slice hihiih ;)

    ReplyDelete
  3. Prelijepa suknjica, fino si ju ukombinovala sa ostalim komadima :D

    ReplyDelete
  4. ti bas umes odabrati! i suknja i cipele i torba su odlicni <3

    ReplyDelete
  5. preslatka si mi. suknjica i torba su odlični! :D

    ReplyDelete
  6. zadnja fotka ti je odlična, ma sve su divne :)

    http://www.worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete