Pages

Školarka ide na fax :)

01/03/2012

Bok ljudi,
danas je osvanuo neki tmuran dan, pa sam ga odlučila popraviti jednom školarka look kombinacijom. Jedva čekam proljeće da mogu hodati bez jakne i nositi suknje i haljine... 
Sutra putujem u Osijek, sretno ostajte :*
Evo kako sam to kombinirala :)






Naravno da sam našla opet bubu :) prate me :D 





Nosila sam : suknju i torbu Kling
Košulja Zara
Čarape no name, mašnice DIY
Kaput Mango
Balerinke Borovo
Broš Oh Tiger!
Prsten Stradivarius
Rajf Accessorize 

P.s. Meni danas svira Bajaga

Godine prolaze nervoznim korakom
godine prolaze mi stojimo
jesmo li sretniji i jesmo pametniji
godine prolaze mi gledamo :)

Ormar i JA na facebooku

32 people left comments on: "Školarka ide na fax :)"

  1. torba je super. :D
    bajaga još bolji.

    ReplyDelete
  2. preslatka kombinacija! bas mi se svida suknja i torba!

    ReplyDelete
  3. uhuuuuu sjajno! suknja, masna u kosi i torba <3

    ReplyDelete
  4. Ohh sooo cute! Preslatka si kao i uvjek! :)

    ReplyDelete
  5. Joooj, ovo je baš tako slatko sve skupa! suknjica i torba su odlične! jako si slatka! :)

    ReplyDelete
  6. Baš si mi prava slatka školarka u ovoj kombinaciji! Super je torbica! (Btw. viđena si...hm...mislim da je bila nedjelja u blizini kod Kapucinske), ali bila sam u autu, taman sam izlazila iz Jaggerove prema Rupi, pa nije bilo šanse da te uhvatim! :))))

    ReplyDelete
  7. Stvarno nemam rijeci, preslatka i predivna si!!!

    Lp :)

    ReplyDelete
  8. kako ti je torbica slatka, ma sva si medena ;) pa čak i buba koja te prati, morat ćeš da si nabaviš jednu ako je već nemaš :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. u ovom outfitu si najslađa ikad, a ta torbica... savršena!

    ReplyDelete
  10. Slatko, torba mi se mnogo sviđa :)

    ReplyDelete
  11. preslatka si! :)
    Meni su torba i suknjica mljac! <3
    i čarapice!

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Torba je odlična,
    a rajf sladak !!
    Jao, ja također jedva
    čekam proljeće da nemoram
    više nositi jakne i kaputiće
    koje toliko mrziim.

    ReplyDelete
  13. This is lovely, I like your bag and ring!
    Check out my blog, I posted some fashion drawings made by me and I'll be happy to read your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  14. jaaaaako slatko :)

    seed-of-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jaoj divno, preslatka si!!! :)) Torba je odlicna i suknjaa! :*

    ReplyDelete
  16. Ti si jedna neodoljiva školarka!<3
    Torba je prepredivna!;)

    ReplyDelete
  17. Obožavam Kling, ali ne mogu si baš priuštiti njihove stvari. Malo su skuplje nego u ostalim highstreet trgovinama. Ali diiivne diiiivne stvari imaju! Jedino im zamjeram što nemaju više XL veličina. Suknja koju ti imaš na ovim fotkama i torba su mi tiha patnja već duže vrijeme, odličan otufit ^^

    ReplyDelete
  18. Secerko!Zazubice mi rastu zbog tebe!Ima da te uokvirim!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  19. blair gossip girl :D ma super si mi :)

    ReplyDelete
  20. Sad otkrih tvoj blog i provrljah po njemu :).Moram priznati mnogo mi se svidja :)....Ovaj outfit je <3 <3 svaki komad mi se svidja :)...pratim :)

    ReplyDelete
  21. Preslatka si! Torbica je odlična...a i buba se odlično slaže uz kombinaciju! :)

    ReplyDelete
  22. hehe,fun fun! predivno je ali torba je genijalna!!

    ReplyDelete
  23. Preslatko! :)

    http://cheztitina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Izgledaš kao lutkica! Predivno lice, savršen outfit! <3

    ReplyDelete
  25. jao sjajno! prava si mi skolarka! a to tirkiz na reveru...izgleda super-kul! :) a bajaga....pa ja bajagu obozavam!!! :) :*

    ReplyDelete
  26. sve si docarala, i boje i zvukove, i mirise i ukuse! :)

    ReplyDelete