Pages

re(CAP)itulacija

25/03/2012

Bok svima,
kako sam bila u subotu na Cro A' Porteru vrijeme je da napišem nešto o tome. Naime da ne spominjem samo genijalnog Zigmana izdvojila bih još jednog favorita: Teo Perić za MAK i ova savršena haljina u koju sam se zaljubila uz još gomilu prelijepih, laganih i nosivih proljetnih komada. 


Naravno genijalni vizonar Zigman koji je ovaj puta smislio nešto sasvim novo i neviđeno. Za zatvaranje show-a je naravno napravio spektakl s konfetima. Njegova mašta je nepresušna. Zato ga i volimo. 


Nakon svega smo zajedno sjeli na koktele i sređivali dojmove, evo dio atmosfere. 
Raprava je u tijeku Dine  i Ljupke  

 Zatim je otkucala ponoć i proslavili smo Dinin  rođendan, još jednom ti želim sve najbolje. Nastavi biti stajliš i uvijek plijeni pozornost osmijehom kao i do sad :) Cheers!

Uhvaćena usred rečenice :)
Zatim outfiti :)

Posebno hvala Sarici  na slikicama i na lijepom druženju :) Evo i nas 2 :) 





Fotke: iphone, fashion.hr, http://mashstyle.wordpress.com/  i jedno veliko hvala Ani K. na fotkanju outfita

Pozdrav svima, do čitanja :* 

Ormar i JA na facebooku

24 people left comments on: "re(CAP)itulacija"

  1. baš mi je drago da smo se upoznali, valjda ce biti još druženja :)

    ReplyDelete
  2. Bas si lepa sa talasima u kosi :)))
    Suknja, torbica, platfore, sve mi se svidja :D i te boje su <3 :)

    ReplyDelete
  3. baš ste divne :)
    malo mi je žao što i ja nisam bila ali bit će još prilika :)
    i ove cipelice iz H&M su to die for :D
    <3

    ReplyDelete
  4. joj super ti je frizura i outfit je tako zaigran i veseo! super

    ReplyDelete
  5. Teo Perić je stvarno imao prekrasnih modela! Slatki ste na slikama <3

    ReplyDelete
  6. cipele!!! Savršene! Jako ste mi simpa i slatki svi, idim da je bilo divno!

    ReplyDelete
  7. Pa di si Marijaaaaa...baš je bilo dobro!!! ;)

    Jruaj

    ReplyDelete
  8. Jako si slatka, sviđa mi se tvoja šminka i cipele su pun pogodak :)

    ReplyDelete
  9. Slatka si skroz, baš sam danas gledala tu suknju u Zari! Fora! I slažem se da je Teo odličan!

    ReplyDelete
  10. Vec sam te vidjela na Sarinim slikama i samo mogu copy pejstati komentar da si preslatka! Baš sam vidjela danas tu suknju u Zarinom izlogu i službeno počela sliniti nad njom :D

    ReplyDelete
  11. prva haljina je prelepa, kao i tvoja kombinacija. :)

    ReplyDelete
  12. ova prva haljina je predivna! ti si preslatka; sviđaju mi se šuze jako, jako!!! :)

    ReplyDelete
  13. Haljina sa prve slike je presavrsena! A vi ste svi mnogo slatki ;)

    ReplyDelete
  14. uuuu sjajno je to 50s cvece :)

    zigman+tvoja rascvetala kombinacija <3

    ReplyDelete
  15. Jao svi ste mi preslatki! Jako si bila ljepa i predobre su mi tvoje cipelice ;)

    ReplyDelete
  16. Tako si lijepa i super ti je outfit, bas mi se dopada...

    xx

    ReplyDelete
  17. Najvise volim ove fotke gde su svi blogeri na okupu. :)

    ReplyDelete
  18. želim ti ukrasti cipele! i super ste mi ..cijela ekipa , baš je lijepo vidjeti da se družite i slažete :D

    ReplyDelete
  19. preslatka si u toj kombinaciji, i presviđa mi se ta suknjica iz Zare, ali nažalost u Osijeku je još nema, ja sam ju baš gledala na Zarinoj stranici! :D

    ReplyDelete