Pages

Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih

07/03/2012

Bok svima, 
jedan brzinski post. Evo kako sam provela poslijednjih par sunčanih dana. Bicikl, kave, druženje s prijateljicama i s jednim malim psićem. Uspjela sam si kupiti i neke patikice cvjetnog uzorka. Jedno popodne u Osijeku u slikama :) 







Prvi znaci proljeća i dani obasjani Suncem. Nedostaje mi još par sati u danu da stignem sve što sam zamislila. 
:**

Nosila sam baloner i torba Zara 
Patike Vans
Prsten Accessorize 


Ormar i JA na facebooku

21 people left comments on: "Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih"

  1. jooj, di si kupila te preslatke cvjetne patikice? predivne su! :) i da, kosaa mi je tvoja woow! :)

    ReplyDelete
  2. super ti je ovaj bolonjer!


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fotke sa bajsevima i tvrdja <3 zelim popiti kafu u tvrdji!

    ReplyDelete
  4. Sve mi je super, i slicice, i tvoj predivni kaputic, i nove patikice, sve sve :D

    ReplyDelete
  5. Super su mi cvjetne tenisice :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  6. Odlične slike, a ti si preljepa...

    sviđa mi se blog, čitam te...

    pusa

    Mateaˇˇ

    ReplyDelete
  7. bas slatko, svidja mi se kaput :)

    ReplyDelete
  8. weeeeeee ja imam iste onakve vansice prugaste, samo raspadnute haha :D

    ReplyDelete
  9. Super su ti slike :)
    Torba <3

    ReplyDelete
  10. isuse, kosa ti je prekrasnaaaa *.* da bar moja izraste tako dugačka!
    lijepe su cvjetne cipelice, a i vansice! :))
    Dolly,
    Unicorns, Heels and American Dreams

    ReplyDelete
  11. super mi je slika na bajku, i torbice su odlične!

    ReplyDelete
  12. Predivne slike,predivna ti.Nista manje ni ne ocekujem svaki put kad dodjem na blogic!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. Jao kaputic/mantilic - divan je.

    ReplyDelete
  14. sjajni fotosi! patidzone diiiivne! :*

    ReplyDelete
  15. odlično izgledaš! sviđaju mi se jako tenisice :)

    ReplyDelete
  16. Preslatkaa si, kosa ti je divna, patikice su odlicne! :)

    ReplyDelete