Pages

ValentiNOvo, sajam čokolade i kronična nesanica

14/02/2012

Bok ljudi, 
Osvanuo je još jedan dan bez spavanja. Utorak kao svaki drugi utorak, samo što je osvanuo najklišejniji dan svih dana u godini. Bojkotiram Valentinovo, zato sam se uputila na fakultet i našla s prijateljicom koja me kao dijete povela u RAJ ! Ovako ja zamišljam raj. Kao na sajmu čokolade na kojem sam bila. Delicije kakve ti srce poželi i velike oči. Oči djeteta :) Bolje da moje pametovanje zamijene slike koje govore za sebe. Budite zaljubljeni svaki dan i volite se svaki dan. Ne samo na Valentinovo. 
Budući da je sve slikano neplanirano, sve je uhvaćeno iphone-om :)
Uživajte...
Donje rublje specijalizirano za Utorke.


 A sad Bon apetit! <3 

 
Vjerovali ili ne, ali i ovo je čokolada!



A sad malo mene...











Nekom je bilo i dosta Valentinova pa se odlučio na radikalne poteze!



Nosila sam Vesticu H&M
Hlače i torba Zara
Kaput i majica benetton
Čizme s.Oliver
Prsten Accessorize 
Šal no name 
Naočale Ray Ban

Pusa svima makar bojkotiram Valentinovo. I zapamtite : Always love!
Mare 

Ormar i JA na facebooku

24 people left comments on: "ValentiNOvo, sajam čokolade i kronična nesanica"

  1. Sve izgleda tako savršeno! :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  2. mmm kako uskusno ovo gore izgleda ;) super ti je vesta na zečiće :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. aaaajme divota od te silne čokolade :Q

    ReplyDelete
  4. Amazing photos ! I want your bag ! hihihi :D kiss x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kako dobro izgledaju te poslastice <3
    A taj čiko što sam slavi Valentinovo, baš se odlučio na radikalan potez.

    Džemper sa zekama je pre presladak!

    ReplyDelete
  6. Cool photos. Love your blog.

    xx,
    www.yolathorp.com

    ReplyDelete
  7. Čokoladaaa <3
    I džemper sa zekama je predivan!;)

    ReplyDelete
  8. Super su fotke, ova čoksa je <3!
    odlična ti je vesta i torba mi se jako sviđa, a ovaj "radikalni" potez očajnika je fantastičan!!!

    ReplyDelete
  9. Ni ja nisam ljubitelj Dana zaljubljenih tako da smo i ovoga puta sve skupa ljepo ignorirali :) Od cokoladica mi se otvorio apetit, a ti si preslatka kao u uvjek! :)

    ReplyDelete
  10. o super izgledaš! ovaj sajam čokolade me oborio s nogu!djeta ošla k vragu!!!

    ReplyDelete
  11. o bome je to RAJ stvarno, sigurna sam da je raj za sve nas cokoladoljupce :D
    lajkam torbicu , dugo sam je gledala ali je nisam kupila :)

    ReplyDelete
  12. njam njam njam njam i njam!

    ReplyDelete
  13. Jaaako sladak post ;))
    Super outfit!

    ReplyDelete
  14. da ovde ima dosta slatkisa za mene to znas :D a sal + torba + zecevi <3

    ReplyDelete
  15. Uf slatkiši:)
    A tvoj džemperak,torba i šal su fenomenalni:)

    ReplyDelete
  16. insane ring :-) reminds me of one of rachel zoe ones

    ReplyDelete
  17. like to follow each other? I've just started anyway <3

    ReplyDelete
  18. uh, uh, macarons+tvoja torba <3

    ReplyDelete
  19. fotke su predivne, svaka čast fotografu :)
    a tek ove palačinke sa čokoladom...mljac mljac..baš bi mi sad dobro prijale...njami

    ReplyDelete
  20. Jao, koja milina, gdje je bio sajam čokolade? Slažem se s tobom, da, treba se voljeti svaki dan, a ne samo na Valentinovo!
    vikend za dvoje

    ReplyDelete