Pages

Sve samo ne dosadno

11/02/2012

Twitter je spojio SaruMirnumene i tako smo dogovorile malo okupljanje. To me natjeralo da skinem pidžamu i uputim se na druženje. Sve ovo ne pisanje je zbog ispitnih rokova i stresa koji dolazi sa studiranjem. No pustimo sad te jadikovke studenta kampanjca. Druženje je bilo super. Baš smo se zabavile i nasmijale. Za savkog blogera smo imale pokoju lijepu riječ o stilu. Uvijek sam bila jedna od objektivnijih osoba kad smo kod tih stvari. Ono što je super u cijeloj ovoj blogerskoj priči osim ljubavi prema krpicama je da upoznaš nove zanimljive ljude. Pratiš nečiji blog i onda sretneš tu osobu uživo i upotpuniš dojam :) 
A kako smo se mi zabavljale pokazuju sličice :)











 
Prase me gledalo iz kuta kafića :)

 
Evo što sam ulovila na raspordaji i ujedno i nosila, dok cipele iz H&M-a čekaju neke toplije dane, a tu je i vestica sa zečićima u koju sam se odmah zaljubila...



Nosila sam : Hlače, košulja i torba Zara
Čizme s.Oliver
Kaput Benetton
Naušnice Lolina kućna manufaktura
Broš Oh Tiger!
Prsteni H&M

Pozdrav, do pisanja. Nadam se češćeg čim prođu ispitni rokovi. :*

Ormar i JA na facebooku 

20 people left comments on: "Sve samo ne dosadno"

  1. krasne ste sve tri :) posebno sviđam tvoju košuljicu!

    seed-of-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super vam je druženje, sviđa mi se tvoja torba :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super za druženje! Sviđa mi se tvoj ulov!

    ReplyDelete
  4. slatke ste na druženju, sve tri imate super blogove koje redovito škicnem i sviđa mi se sav nakit u ovom postu! raznjezio me snijeg izgleda :D

    ReplyDelete
  5. sad me prase podsjetilo na tipa 'aj curo oladi'hahahhaha...cipele nosis sljedeci put da i njih fotkama ;)

    ReplyDelete
  6. Prelijepe slike, a i tvoj ulov je predivan...

    Lp :)

    ReplyDelete
  7. super ti je nakit :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ee da super je kad upoznaš ljude, koje si do tad poznavao samo preko blogova, Facebooka, Twittera i sl.
    Zahvaljujući blogu mislim da ću imati poznanike u svim gradovima. Pa kad u neki navratim kafica će biti zagarantovana :)(nadam se)
    Vidi se ste se lijepo zabavile... Tvoj ulov je odličan, i menđuše kasetice su extra :)

    ReplyDelete
  9. super slike! Volim tvoy outfit =)


    X

    ReplyDelete
  10. Videla sam vec fotke kod Sare, mnogo ste slatke :D
    Ali cipelice iz H&M-a su preeedivne :)))
    Kosuljica takodje :) i jedva cekam da vidim u outfit postu ovo sa zecicima :D

    ReplyDelete
  11. super su ti cipelice :)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super slike, lepo da ste se zabavile :)

    ReplyDelete
  13. Aj kako volim tu Zara torbu,slinim s ove strane;) NAusnice hit!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. preslatke ste! :) sviđa mi se sve što si kupila, od košuljice, torbe i vestice sa zečićima! :)

    ReplyDelete
  15. Svidjaju mi se mindjuse! Obozavam karirane kosulje. :)

    By the way, imas na mom blogu nominaciju za dve nagrade :)

    ReplyDelete
  16. mnogo mi se dopadaju dzempercic i torbica :)

    ReplyDelete
  17. Vestica i cipele su super, ali ja sam ZALJUBLJENA u naušnice (kasete!)!!! WOW!!!

    ReplyDelete