Pages

Za sve lege, legice i one koji se tako osjećaju!

09/01/2012

Bok dragi lege, legice, čitatelji i pratitelji

Naime bila sam u posjetu Lega-lega shopu u Osijeku kako bih vam predstavila prefenomenalne majice koje ovi osječki kreativci stvaraju. Ako netko nije znao što znači lega (shame on you) to je slengovski izraz za kolegu, prijatelja (kako bi prekodunavski susjedi rekli) druga. Kako sam i sama ljubitelj njihovih majica odlučila sam prezentirati novu kolekciju.A tko još nije vidio što ovi Osječani rade trk u Lega-lega online shop 
 





Osim lega-lega majica nosila sam :
hlače no name
Čarape H&M
Cipele Shoe box
Remen Cavalli 
Sat fejk ice watch s ebaya
Torbica Accessorize 
Prstenčići Playround

Hvala Vedranu Marjanoviću-Weksteru za fotke, u nadi da će uskoro ozdraviti :*
Lijep pozdrav mojim pratiteljima :* 



Ormar i JA na facebooku

26 people left comments on: "Za sve lege, legice i one koji se tako osjećaju!"

  1. bas su im kul majice a ti predivna :D

    ReplyDelete
  2. Cool majice, prsten mi je show! :)
    Divno izgledas, jeans na te carapice je fantastican! :) Torba je TOP. :)

    Kiss,

    Ivana

    ReplyDelete
  3. Mnogo slatka radnjica, a tvoje cipele su mi predobre! ;)

    ReplyDelete
  4. Remen mi je odlican. Gdje si ga kupila

    ReplyDelete
  5. @Ivana remen je iz outleta u Vlaškoj ulici Reflections.

    ReplyDelete
  6. preslatke su majice! i ti si preslatka i odlično ti stoje naočale... peta slika mi je genijalna ;) p.s. hvala ti na mrak komentaru!
    Stela

    ReplyDelete
  7. prstenje i torba mi je odlicno! :)

    ReplyDelete
  8. slatke majice a tim prstenjem sam odusevljena :))

    ReplyDelete
  9. slike su ti fantastične!! jako lijepo izgledaš!! a majce mi se baš sviđaju!! baš im je lijepo uređen dućan!!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super su im printevi, a pogotovo taj na gljivicu! <3

    ReplyDelete
  11. majice zanimljive skroz a tvoje cipele i prstenje obaraju :D

    ReplyDelete
  12. ova majica s cetvrte je nekako naj i ti super izgledas :*

    ReplyDelete
  13. OH EM GI. Your bag, rings and shoes are so lovely! I adore them!

    ReplyDelete
  14. Bas su slatke majice,gljiva omiljena!Torbu otimam;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  15. Slatke su :) i svaka ti se slozila uz kombinaciju :P Najvise mi se dopada druga koju si nosila ;)

    ReplyDelete
  16. Super su fotkice!
    Majičice nisu u mom fazonu, a tebi odlično stoje ;)

    ReplyDelete
  17. Sram me bilo jer ne znam da mi je prijatelj bolestan! Super izgledaš i fotke su sjajne!

    ReplyDelete
  18. JAooooo sto si lepppppppppp !!!!PRATIM

    ReplyDelete