Pages

01/01/2012

Nova godina, nova stranica, nova lica, nova priča

U novogodišnju noć ušla sam blještavo u nadi da će upravo takva i nova godina biti. Blještava, zlatna, sjajna, crvena kao oznaka za ljubav i s osmijehom. I biti bolja od prethodne. I biti veselija. Zažmirim na tren da zamislim godinu. I u glavi ne mogu smisliti. Zato jer se svi moji prije napravljeni planirani planovi uvijek uruše još prije nego što krenem u realizaciju istih. Zato ne planiram više. Prepustit ću se životu i životarenju, pa što bude.

A vama želim sve najbolje. Najsretnije dane provedene baš onako kako niste mogli ni sanjati. I neka 2012 bude mnogo bolja od prethodne.

Mare



Mala usporedba s prošlom Novom godinom :) gdje sam nosila haljinu no name, torbicu Accessorize i cipele Deichmann


 
Nosila sam 
haljina Zara
Cipele Shoe box
Najlonke Top shop
Torba i narukvica  H&M

Pozdrav, do čitanja :*

28 comments:

Ljupka said...

trebali smo te i poslije ponoci slikati :) ko mlada si bila! <3

Cinnamon and White Chocolate said...

Joooj, baš je blještavo! Super je haljina! I šuze su mrak! Sretna nova! :)

sara said...

zlatokosa u zlatnoj kombinaciji :) prekeksi :D sve najbolje ti zelim!!!

Marija - This is a fashion blog! said...

Lepo! :D Carapice, haljina, nakit, torbica... Preslatko i novogodisnje!
Sve najlepse u Novoj godini! :))) :*

Leeloo's said...

jako mi se sviđa tvoj novogodišnji look, izgledaš ko dive starog hollywooda ;)!

Slavica | Pickpocket said...

Život i životarenje, sviđa mi se to!;) I sve najdivnije ti želim u novoj godini!:*
Divna si bila! Ove šljokice su tako kul!

Sabrina T. said...

lovely shooting girl!Like the dress and the mood here..

check out mine and follow if u like it
Patchwork à Porter

kiss

Darija said...

super novogodišnji look, sva bliještiš. i takva kosa ti je super!
sretna ti nova! :)

Ivana & Anamarija said...

wow najlonke su mi predobre, morat ću do Top shopa ;)a i sve ostalo na tebi je prekrasno!! jako mi se sviđa :) Sretna i uspješna Nova 2012!!

Njushkalo said...

Sretna, sretna, sretna :D
Izgledala si prelepo :D

sugarhoneybaby said...

Sve najlepše ti želim u Novoj godini!Super si izgledala,haljina je prelepa:)

Maya said...

Sve najlepse u novoj godini! Bila si predivna, carape su odlicne :)

Milan Boya said...

kosa ti je predivna! a i sljokicasta haljina :)**

AngeliqueDama said...

Uh, divna si! Haljinica, čarape, sve je divno:D
Srećna Nova i sve najbolje:*

Pippy O' Hara said...

OOO haljinica je predivna!! Zelim ti sretnu Novu!

Tirquise said...

šljokičasto, kao što priliči :)

plava kosa+crveni karmin, uvek pobednička kombinacija.

no, mene je zapravo torba osvojila <3

Mina said...

Uuuu... bravo, bravo! bas onako kako zeMska :) treba da izgleda za NG! :)

Jovana Bovan said...

Slatka!

Sve najbolje... :*

Josephine said...

mare, ljepoto jedna! prekrasna si bila i nadam se da će ti 2012.donijeti samo takve stvari-prekrasne! <3

elena nikolaevna said...

vise mi se svidja ovogodisnji look,haljina je prekrasna izgledas fenomenalno!
p.s.ona 3a fotka je savrseno obradjena!!!
i zelim ti nenormalnu,ludacku fenomenalnu '12!

Antonia said...

Ova haljina je prekrasna! I ja bi!! :)


xoxo
Antonia
FASHION IMPERATIVE

mike i make said...

prelijepa haljina i clutch :)

LA STYLE MUSE said...

mica najkrasnija si mi bila. <3 a kosu ću ti ukrast jednog dana. znaš da ju obožavam.

Slađi said...

Wow preljep novogodisnji outfit! Super ti je kosa! :)

Nevena R said...

Super su obe haljina ali mi je ipak malo bolja prva kombinacija :)

Anja said...

pravi novogodisnji outfit...sijala si! haljina i torba su suuuper! <3
A kosa na poslednjim slikama ti je fenomenalna! volEm! :)
A tebi draga srecna Nova i sve najdivnije...da ti se svi planovi ostvare...znas kako kazu obicno sve to sve dodje kad se najmanje nadas... ;)
:*

Marija said...

Haljinica i torba su čisto savršenstvo!!
Divna ;)

Jennie Lanics said...

Definitivno jako lijepa haljina.
Haljine za Novu Godinu

Post a Comment