Pages

Na karti neba mi smo točka

11/01/2012

Pozdrav :)
Balašević danas diktira tempo. A Olelole ne da da raspoloženje splasne. 
Dan je bio prilično destruktivan, letargičan i miran. 
Slikanje, doza šećera i osmijeh mi je lajt-motiv :)  (samo kada se smijem na slikama nikako ne ispadne :D pa kako bih se smijala morate me upoznati )
A za kraj Citron pesma...
Kad neće mali anđeli, sredit će mali đavoli :)
I evo malo slika današnjeg outfita :)










Slikala sam se nabrzake iza zgrade dok je Sunce polako nestajalo s obzora ...

Hajde da menjamo planetu, sutra dajem oglas.
Ole Lole, pogledaj samo šta nam rade,
na karti neba mi smo tačka.

 Hajlajt dana ! Nažalost prva tura nije stigla biti uslikana :)


Nosila sam : Košulju i kaput Benetton
Vestica Zara
Hlačice Mango
Čarape no name
Cipele Guliver
Prsten Accessorize

Ormar i JA na facebooku

19 people left comments on: "Na karti neba mi smo točka"

  1. Smiješ se na tračnicama :).

    ReplyDelete
  2. plava ti odlicno stoji i sjajno je uklopljena sa ljubicastom .

    ReplyDelete
  3. Jako si lijepa! Sviđa mi se košuljica <3

    ReplyDelete
  4. ovo mi je jedan od tvojih boljih outfita :)

    ReplyDelete
  5. Tebi plava boja bas lepo stoji :) To sam ustanovila jos kad sam te videla u plavom kaputicu, i sad ovo :))
    Sorcic imamo slican ;)

    ReplyDelete
  6. Divna ti je ta kombinacija plave i ljubicaste :)

    ReplyDelete
  7. Thank you very much for posting this article. Its a very useful article.

    toronto limos

    ReplyDelete
  8. divne kombinacije boja na tebi <3 ovaj zimski sladoled tako slatko izgleda ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ništa bez Balaševića!;)
    Divno ti stoje ove nijanse plave...

    ReplyDelete
  10. tko bi rekao da plava i ljubičasta tako idu bok uz bok. bravo! krasna si! <3

    ReplyDelete
  11. Obozavam kombinacije sa sorcevima! Super si spojila boje!

    ReplyDelete
  12. ajme,slatkooo,kolač..! <3
    a ti si preslatka u ovoj kombinaciji! :)
    btw. hvala na komentaru, pratimo se? :)

    ReplyDelete
  13. sviđa mi se kako si kombinirala boje! Košuljica je jako slatka i torbica naravno :)
    P.S. Stvarno predivna kosa, da je bar moja tak duga *.*
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    ReplyDelete
  14. sviđa mi se ova rapsodija u plavom :))!

    ReplyDelete
  15. Predivan outfit! Kosuljica, dzemperčić lak, preslatko!
    A tortu neću da komentarusem:)Posto sam sladokusacm sad bih je smazala(kod nas je ovakva dezert torta, mus, maskarpone sir, i bela cokolada,ne znam jesam li pogodila):D

    ReplyDelete
  16. Svaki detalj razrađen do kraja, sve na svom mjestu i ta plava koja ti odlično pristaje! torta od sira?...mljac....

    http://thebasicss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. outfit je odličan, samo... malo se više smiješi na fotkama... :)

    ReplyDelete