Friday, 13 January 2012

Bube su u glavi. Karirani sako i pogled ispod obrva

Ola,
Dan je osvanuo tako divan i sunčan. Onda se Suncu više nije dalo sijati pa je otišlo spavati. A nas ostavilo u sivilu dana. Ne znam zašto me hvata opsesija starim bubama. Autima naravno. Možda sam hipijevka u duši...
Neopisivo ne volim januar. 

Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču.

Kad smo kod buba, evo detalj iz moje sobe i ja kraj naravno bube :) 




 Moja najčešća i najprirodnija poza











 
Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće broj 7A. Tišina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet krila nekih pravih noćnih ptica.
Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je čujem kako diše, kako diše u snu...

Nosila sam i uveseljavalo me, barem malo me udaljilo od pesimizma...
Sako, hlače i košulja Zara
Torba Vintage
Cipele Guliver
Kaputić Mango
 Mašnica DIY
Ako već niste popratili, pogledajte što ima na modnoj stranici koja pokušava okupiti sve kreativce na jedno mjesto. Zanimljivog imena : Modni vrisak 
 :*** Pozdrav, do pisanja. Do slikanja. 

 Ormari JA na facebooku

45 comments:

LA STYLE MUSE blog. said...

odličan sako<3

Jovana Bovan said...

Slatko skroz. Bas mi se dopada. :)

Borjana said...

Eh ovo me potpuno odusevilo!Sve se tako savrseno uklopilo kao da su stvoreni jedni za druge!;)
xx
B.

Mina said...

Bravo za pantalone, bravo za divni karirani sako, oooogromno bravo za improvizovanu mašnu, i najooooogromnije bravo za tebe tako sjajnu! :*

Maya said...

Sako je fenomenalan i odlicno se slaze s pantalonama. Masna mi je pun pogodak :)

Katarinna said...

Super hlace, a sto se Balasevica tice-neponovljiv.

Marija said...

Detalj u sobi je sooo cool ;))
A ti predivna u ovoj kombinaciji!
Zaista mi se sve dopada!!

Jen Umm said...

uber cool, love the pics!!
Thanks for sharing,
STYLE DECORUM

PS. Join My $50 ! GIVEAWAY

sara said...

kul si mi skroz!!sako mi je diiivan :)

Ivana & Anamarija said...

prvo mi je mašna zapela za oko, kada sam pročitala diy još me više zadivila, odlično si to napravila! stvarno si se potrudila oko svakoga detalja na sebi, prekrasan sako i torba! sve je super!!

http://worldisrunway.blogspot.com/

marama said...

I ja volim bube =)
Lepo izgledas, sako je divno, a i masna =)

http://maramasplace.blogspot.com/

ICA said...

Blejzer, masna i lak su mi PREDIVNIIIIIII!!!
Kosa ti je bas lepa! :)

Cmok :)

Elizabeth said...

Prvi put sam na tvom blogu i očarana sam outfitom :) Kosa ti je predivna a i buba je fenomenalna ;) xx

Jelena K. said...

super kjut
i taj sako i ta masnica <3

babylovesfashion said...

sjajno izgledaš! sviđa mi se plava mašnica!

Ines K. said...

Odlican sako, pikirala sam dugo slican u H&Mu ali je u medjuvremenu nestao.

Takodjer moram primjetit da si mi iz posta u post sve ljepsa i ljepsa :*

Dolly said...

Izgledaš mi kao curke iz Gossip Girl :D Preodlično! Predobar sako, hlače i taj mašlek za oko vrata ^^
Dolly, xo
Unicorns, Heels and American Dreams

Stasha said...

http://www.youtube.com/watch?v=W2X6m8838QE obozavam!!:) A i bube, automobile, one trece ne!:) mnogo si mi slatka i originalna, obozavam tvoje kombinacije!:)

My Fashion Nook said...

JOOOOJ, i ja obožavam bube<3 :))
I super ti je kombinacija i detalj u sobi je posebno poseban! :D

Psycho Cat said...

Fenomenalna kombinacija!

Nevena R said...

Super outfit i super slike a mašna me je oduševila :)

elena nikolaevna said...

ovo je odlicno! bas sve..i taj tirkizni momenat je fenomenalan!

Milan Boya said...

cela kombinacija savrsena. posebno izdvajam blejzer i masnu :)

Darija said...

cipele su mi odlicne :)

Darija said...

cipelice su mi odlicne :)

Miriam Stella said...

looove your hair! and your jacket!!!! please take a look to my blog!if you like...i hope you will tell me!
kisses
Miriamtella
is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

ANA said...

Savršen sako i savršena kombinacija. Mašnica mi je šećer!

http://thebasicss.blogspot.com

Mani said...

Odlično! Ovo mi je svakako jedna od najboljih kombinacija od kada pratim tvoj blog!

<3<3<3

Cinnamon and White Chocolate said...

preslatka si!!! ovaj sakač je mrak! :)

FASHION MAKES ME HAPPY said...

Divan blog, divan naziv bloga, divna blogerka, divan style i predivna boja kose :)

Pratim!!!!

Lp :**

Matilda said...

baš mi je drago da sam te našla, pratim te! sve pohvale za kombinaciju i sako :)

http://matildiary.blogspot.com

Mihajla said...

Obozavam bube! :)
Sako i lak za nokte su savrseni :)

http://belgradefairy.blogspot.com/

Marija - This is a fashion blog! said...

Uhh, divno :) Sako je odlican sam po sebi, ali boja laka i masnice su genijalni detalji za ovaj outfit!

a story about M said...

fenomenalno! bas sve. :)

Anja said...

divna si mi Mare! sve komplet...sako mi je sjajan i tirkiz touch of kors! ;) :*

Mila said...

Heh, bube su u glavi... :)) Mada, na stranu taj retro chic i nostalgija, moram priznati da mi "leze" i ove novije verzije! ;)

bloodyLondon said...

Buba je prekrasna.Ovaj sako ti super stoji.Lak je lijep kao i mašnica :)

mike i make said...

sve mi se svidja...super...

Ilda said...

sjajno izgledas kao prava djevojcica :)

Leeloo's said...

preslatka mašnica i super nosiš ovaj školski/dječački look, na tebi je tako ženstven! Ovo mi je najbolji tvoj outfit otkad te stalkam :D

DesignedBy said...

dobre su slike, a masnica pogotovo

. said...

sako je prepre!

Fashion Disorder said...

Sako mi je savršen, a ova divna tirkizna mašna baš osvježava cijelu kombinaciju! Love it! Slikice su mi super cute! :)

Emina said...

sako je predivan! a i ja sam zaljubljena u bube.. imam taj san da kupim jednu koju ću ofrbati u crveno sa bijelim tufnama :D

hiPop said...

blejzer je sjajan!

Post a Comment