Pages

Zadnji dan faxa, Ana zvana Pero, Iva od fotoaparata i ja

25/12/2011

Dragi ljudi, sretan vam Božić svima! Od srca vam želim sve najbolje. 
Malo sam bila lijena staviti slike prije Božića :) 
Ali evo ih sada :D
Volim vas sve.
Slike su okinute poslije fakulteta i htjela sam vam pokazati stil jedna moje kolegice s fakulteta. Uvijek je prepoznatljiva i fotogenična.













 

Ja sam nosila Košulju Mango
Najlonke, ogrlica i prsten srce Accessorize
Kaput Zara
Broš dijamant Oh Tiger!
Prsten ružica DIY


Ana je nosila Kaput, kapa,majica i marama No name
Čizmice Humanic
Torba ručni rad 
Hlače Bershka




27 people left comments on: "Zadnji dan faxa, Ana zvana Pero, Iva od fotoaparata i ja"

  1. Najlonke su mi savrsene, a kaput obozavam! :) I dragurica je mnogo slatka! :))

    ReplyDelete
  2. Slatke ste obje! Lijepe fotkice! ova plava mi je super u zimskom sivilu! :)

    ReplyDelete
  3. Sretan Božić!!

    super su ti najlonke ;)

    ReplyDelete
  4. najlonke su savrsene,mnogo ste mi slatke obe na slikama :D

    ReplyDelete
  5. Meni se vise svidja tvoj outfit!!! Plava boja ti savrseno pristaje! Kaput ti je predobar i torba!

    Kisss**

    ReplyDelete
  6. strava fotke! ljubav za tvoje carape i tu kobalt plavu koju cesto nosis,obozavam je! i drugarica je super,skroz u french maniru!

    ReplyDelete
  7. Slatke ste mi obe i slike su mi super, jednostavne a efektne! Tvoj kaputic mi je simpatija otkad sam ga prvi put vidjela :) a nakit je diiiivan, bros i prsten na srce su bas <3

    ReplyDelete
  8. Super fotke i odlične kombinacije! Sve mi se sviđa! :) :*

    ReplyDelete
  9. čarape tako podsećaju na one lanvin haljine sa sivim cvetovima :)

    ReplyDelete
  10. Predivno ti stoji ova plava boja!
    Super kombinacija, a torba mi je favorit ;)

    ReplyDelete
  11. lijepa ti, lijepa legica, lijp filip u publici. :D
    za kaput ti već rekoh, san snova!

    sjetila sam se neki dan na kog me podsjećaš. ona mi je divna inače.
    http://flashesofstyle.blogspot.com/

    :)))

    ReplyDelete
  12. Super su fotkice, izgledaš preslatko!! :)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  13. love the post!! so cute pics!! electric blue is hawt right now!! so love ur coat!!
    btw like ur blog!! looks fun!!I would love to catch up with more of ur awesome posts!! How abt we follow each other??
    :)

    ReplyDelete
  14. Slike su genijalne,pogotovo na odvojenim vratima!Nisi nista manje fotogenicna nego drugarica;) K'o med ste!
    xx
    B.
    P.S.Hvala na preslatkom komentaru,you made my day;)

    ReplyDelete
  15. eihei! :D

    sve najbolje za Božić za tebe! :****

    torba plava je predivna. :DD

    biggest x's

    Dino

    ReplyDelete
  16. hvala na lepim recima.
    tvoj stil je veoma interesantan, specifican i zasluzuje da ga pratim :)
    a osijek, on mi je u srcu jer sam divne trenutke detinjstva proveo u njemu...

    :*
    m

    ReplyDelete
  17. Jako mi se svida ovaj plavi kaput! :D

    ReplyDelete
  18. divne ste! super su mi detalji! Sve naj za Novu :*

    ReplyDelete
  19. neznam zakaj mi je ovaj post promaknuo ali ljubiteljica sam ovakvih carapa i bas si mi les tres chic :D
    o trenirci nezelim ni komentirat posto je to moja tiha patnja samo u zelenoj varijanti!kulerica :)

    ReplyDelete
  20. prelep kaput,ceo otfit je super...
    odlican ti je blog:)

    ReplyDelete