Thursday, 15 December 2011

K kao KAZETA!

Bok dragi čitatelji :)
15.12. je datum kada je sve pošlo po zlu. Nakon cjelodnevnog fijaska krevet mi se čini najdivnije mjesto na planeti. Dogodio se domino efekt. Srušiš jednu dominu ode cijela konstrukcija. Ali dobro se završilo, barem se nadam da ovaj dan neće imati reprizu. 
Nadam se da ste vi taj dan proveli u puno boljem raspoloženju i da su vam se karmičke karte slagale pozitivno :)

Budući da sam danas u outfitu imala kazeticu, prisjetila sam se nekih nostalgičnih mladih dana kada mi je tata olovkom premotavao kazetu Bijelog dugmeta :D
Osvježavam stare uspomene, hajdemo raditi nove :) 

Potaknuta jučerašnjim volontiranjem i dijeljenjem hrane beskućnicima napisala sam jednu struju misli. Mali osvrt tog dana. Iako se ta struja misli čini polagana, dan je bio sve samo ne polagan. 

Kiša pljušti,
Vjetar nosi otpalo lišće.
Priroda šušti.
Ne dozvoljava mi da se koncentriram.
Protestira.
Ubrzava se i usporava padanje kiše.
Blatnjava zemlja smrdi.
Debla su mokra.
Ulice su sive,a netko je na drveću upalio Božić!
U zraku se osjeća miris trulog...
Zgazim lokvu,
auti prolaze i voda pršti na sve strane.
Gase se šarene boje
Zima vrišti i dolazi ususret.
Sve sjaji dok mi beskućnik šapatom pruža ruku,
niz lice mu kaplje i kiša i suze. 







Nosila sam Kaput Zara
Haljinica s.Oliver
Preten Accessorize
Cvijetić H&M
Čizme s. Oliver
Najlonke MTČ

Hvala svima na lijepim komentarima i nadam se da u sretnom raspoloženju iščekujete Božić :) 

10 comments:

Jovana said...

Svidja mi se boja kaputa

Borjana said...

Kaputic mi je savrsen!Torba,kasetica,...sve se divno uklopilo!Kasete se bas vracaju,ali srecom samo kao nakit i oklopi za mobilne;)
xx
B.

Cinnamon and White Chocolate said...

Totalno si slatka! :)
kazetica - divotica!
A Zrinjevac je idealan za fotkanje... :)

Selma Selimovic said...

Preslatak ti je električno plavi kaputić.
Okićena fontana.
I blogić <3
Pratim te!

Mani said...

Torbica je zakon i ja imam manju bež/crnu ali je koristim kao pernicu za faks!
Haljinica mi je isto jako slatka!
....i da išao sam na faks pisat kolokvij pa si me vjerojatno vidjela!
:*

Slađi said...

Slatko!!! Kasetica ti je savrsena :)

babylovesfashion said...

joj pa kako slatki outfit!!
kaput je predivan pravi božićni svečani još plaviiii!!!
preslatka si!

sara said...

cimerica si je napravila istu stvar sa tom kazeticom...joj taj tvoj plavi kaput!!ja tebi cizme ti meni kaput...hihih ;)

Marija - This is a fashion blog! said...

Opet plavi kaputic <3 :)))
jako lepo se slazes sa tirkiznim detaljima! Nikad mi ne bi palo na pamet a stvarno je superiska :D

Leeloo's said...

super kazetica, a outfit je tako osvježavajući... big like!

Post a Comment