Pages

Blogositnice

21/12/2011

Bok dragi ljudi :)
Prije par dana smo se nas 3 našli u Cukeraju, preslatkoj slastičarnici. 







Ja sam nosila Haljinu i torbu  H&M
Cipele Bata
Ogrlica Accessorize 
Čarape No name
Presteni su prekrasne minijature najsimpatičnije Mirne, možete ih naći na njenom fan pageu i na Artomatu do Badnjaka (u Džamiji) Klik na fan page Playrounda 
A u glavi mi stalno svira pjesma Kad hodaš...
i ove cipele su baš za šetanje kroz snove :)

 

Sutra putujem u Legagrad, sretno ostajte :***

21 people left comments on: "Blogositnice"

  1. Those rings are all amazing!

    ReplyDelete
  2. Super outfit, kosa predivna ♥ a torta mmmmmmmmmmmmm :) zavidim na divno provedenom danu :*

    ReplyDelete
  3. Kakvo divno mjesto!<3
    A vi ste krasni! I za vas <3...;)

    ReplyDelete
  4. Jooooj! Fotke su vam zakon! Cukeraj je jako sladak, baš kao što mu ime kaže...Haljina ti je predivna i predobro ti stoji! Dinin kaput je OMG savršen! Playround nam je dobro poznat ;)

    ReplyDelete
  5. krasne su ti slike, jako si ljepa!! prsten je fora skroz!!

    www.worldisrunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. e to je mislim najsavršenije mjesto za pit kavu..uz jedan naš tu u Ši :D kava i kolači od kokosa ajme ajme topim seeee

    ReplyDelete
  7. o,preslatko je! ti si isla na pravu cajanku, prstencic je da se istopis! :) prostor je presladak, obozavam tu novogodisnju atmosferu i ovu carapicu za poklone! ;) :*

    ReplyDelete
  8. Jao mjesto je savrseno,totalno si se uklopila u ambijent!Med medeni!
    Hvala na divnom komentaru,uramit cu ga;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  9. Kako je lijepoooo, floral zavjese, tvoja haljinica, Dino i kolač ;)

    ReplyDelete
  10. stvarno je cukreno i prstenje i prostor...

    ReplyDelete
  11. love the decoration, so warm in this Xmas

    Herdiana Surachman
    http://deluxshionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. divna slasticarnica, ja se jos nisam zasitila Cookie Factoryja .
    lajkala sam vec ove tvoje autoportrete na instagramu ali moram jos jednom rec da si cutiepie
    :*

    ReplyDelete
  14. Ajme pa sve je tako slatko! Tvoja haljinica mi je super!

    :*

    ReplyDelete
  15. jaooo divnog li enterijera!!! a haljina ti je woow!!

    ReplyDelete
  16. Haljina i ogrlica su ti divne, a i prstenje! Odavno sam vec fan Playroudna :D totalno lude stvarcice ;)
    Imam slicnu sova ogrlicu ^^

    ReplyDelete
  17. jaaaao potpuno je preslatko!!!
    a i tvoja haljinica mi je divna :)

    ReplyDelete
  18. ti i Dino daleko od klisea.. skroz zanimlji!

    ReplyDelete