Pages

RETROspektiva

13/11/2011

U kratkim crtama ja sam Marija, studentica sam socijalnog rada na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Inače sam iz Osijeka. Još prije nego što sam znala govoriti hvatala sam lijepu odjeću rukicama. Sad kad sam velika ju i kupujem. Nadam se da će vam se svidjeti moj osobni stil i da ćete mi u budućnosti slati vaše sugestije. Ovo je moja mala retrospektiva da se upoznate sa mnom. 
Uživajte :) 
Vaša Mare :)





















17 people left comments on: "RETROspektiva"

  1. srce nase, sve najbolje i da razvalis <3

    ReplyDelete
  2. zadnja kombinacija mi je definitivno favorit!
    i ja kažem dobro došla! :)

    ReplyDelete
  3. Hvala svima :) Uskoro novi post, pratimo se ;)

    ReplyDelete
  4. Prezgodna! Ove čarape što nosiš - ooobožavam, i tebi super stoje. Plavi kaput je najljepši ikad, a tek cipele, aaaaaa! :)
    P.S. Divnu kosu imaš.
    Pozdraf :]

    ReplyDelete
  5. Welcome :) Ovaj stilski mišmaš što si stavila ovde mi se baš svidja, jedva čekam outfit postove <3

    ReplyDelete
  6. Ajme hvala vam svima baš ste drage :) Bit će post u skorije vrijeme :)

    ReplyDelete
  7. Welcome! Svidja nam se tvoj stil bas :) Pratimo se :) http://www.mademoisselles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jako ti je slatka ova retrospektiva. baš originalna ideja. :D

    a plavi kaputić je BOM-BON!

    ReplyDelete
  9. Wow preljepi outfiti! Pratim :)

    ReplyDelete
  10. WOW, imas predivan stil! Hvala za komentar!
    Pratim :)

    ReplyDelete
  11. Plavi kaputic je predivan! Imas zanimljiv stil!

    ReplyDelete
  12. sve mi se svidja, anarocito outfiti sa carapicama, obozavam ih:-)

    ReplyDelete
  13. samo jos jedna sitnica-ipak mi sesvidja vise plava kosa:)

    ReplyDelete

NEW