Pages

Jesenska osječka priča

26/11/2011

E moj Osječe. Kad god se vratim sve si tiši i tiši. Sporiji i sporiji. Falio si mi priznajem. Jezik pregrizem. Izmami mi osmijeh i nastavim koračati.
Brzinske fotkice, smrzavanje.
Tomislav me natjerao da se penjem na penjalicu u suknji. Nikada nisam bila dama.
Možda samo tako izgledam.
Danas je bio tih dan. Zatišje pred buru? 













Nosila sam:
Kaput i košulja Zara
Suknja s.Oliver
Torba Twinsica bags
Cipele Shoe Box
Mašnica DIY
Čarape no name 
Naušnice poklon iz Dubrovnika <3

Plus moj facebook :) Fan Page!

40 people left comments on: "Jesenska osječka priča"

  1. Lijepe fotke! Cipele i čarape su mrak, mašnica na košulji-fsntsdtična! :)

    ReplyDelete
  2. What a great photos, they inspire us!
    You have a great blog too:)

    Come and check out our blog too and share your though;)


    XoXo
    H&C from Amsterdam
    www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  3. slatka si! odlicna mi je torbica i suknjica :)

    ReplyDelete
  4. ufff... sve mi se bas bas svidja! narocito suknja i kaputic! :*

    ReplyDelete
  5. great blog, i love your style <3

    ReplyDelete
  6. Čarape su najs :)

    btw, kakav si mi to link ostavila na blogu, djeluje kao virus :/

    ReplyDelete
  7. your outfits look lovely.
    hello from germany ♥

    ReplyDelete
  8. Kaputic je tako super !!! Prvo mi je bio crveni najlepsi, ali sada kada vidim na tebi ovaj plavi...Hm... :)

    ReplyDelete
  9. Odličan outfit, dopadaju mi se tvoji kaput i suknja! :)

    Fashion Bite blog

    ReplyDelete
  10. Predivan outfit! A kaput-za pozeleti :D

    ReplyDelete
  11. Sve mi se svidja, ali kaput naaaaajvise :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. intenzivno patim za intenzivno plavim kaputom :)
    nisam ga ugrabila na vreme :)

    ReplyDelete
  13. mašnica je prekrasnaa. :D

    želim takvu identičnu! :DD

    x's

    ReplyDelete
  14. du sprichst deutsch? hast du es in der schule gelernt? :)

    liebste grüße aus deutschland <3

    ReplyDelete
  15. krasne su ti slike, krasan blog i još krasnija ti i tvoj stil! pratim od sada nadalje vjerno. :)

    btw, hvala ti na divnom komentaru! i da ti odgovorim- boja kose nije prirodna, i wish. :/ smeđa sam inače, ali oduvijek sam imala osjećaj da to nekako nisam ja. majka priroda se malo zabunila. :D

    ReplyDelete
  16. Jako mi se dopada tvoj blog, slike su ti divne.Imaš prelijepu kosu i oufit!!! wow, wow, wow!!
    Pratim te!!!!

    ReplyDelete
  17. slatkica :) cipele i kaput <3

    ReplyDelete
  18. ti si sjajna! sve je prekrasno! kaputic, cipelice + carape...aaaa...predivne su, skroz su me odusevile na ovoj poslednjoj slicici...suknjica, masnica...odusevljena! ;)

    ReplyDelete
  19. definitivno moramo na kavu. :D a ovu ponudu za mašnicu neću zaboraviti! :DD

    x's

    Dino

    ReplyDelete
  20. Torba, kaputić, hulahopkice, suknica sve je tako slatko i dobro! Super look!

    ReplyDelete
  21. wow, kakav kaput, mada sam oduševljena celom kombinacijom, moram priznati :)

    Nisam znala za ovaj blog do sada, sviđa mi se, pratim :**

    ReplyDelete
  22. a krasna si. :) čarape mi se jako jako sviđaju!

    ReplyDelete
  23. This is a very chic and cute outfit! I love the tights and the blue coat :-)

    www.mymymode.com

    ReplyDelete
  24. sviđa mi se kaput. jako.
    a luda sam za tim čarapama! :D

    ReplyDelete
  25. Presladak outfit, boje su si odlične! :)
    Jako mi se sviđaju fotke.


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  26. Great style and photo's!
    Like youre blog!
    I'm following now
    Would love you to follow me..
    love,xx

    ReplyDelete
  27. mnogo dobar look, jako mi se sviđa! i fotke su baš lepe :)

    ReplyDelete
  28. odlicna!! ceo outfit bez greske!!!

    ReplyDelete
  29. Divno! Kaput je savrsen kao i carape!!! :)

    ReplyDelete
  30. Fotke su ti predivne :)

    posjeti me http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja odusevljena i fotkama i kombinacijom! Zeeelim pravi kaputic :D
    Carape i cipelice su med! Sve je super iskombinovano! :))

    ReplyDelete
  32. i kaputic i masna i cipele, ali ponajvise torbica <3

    ReplyDelete
  33. ovaj plavi kaputic je moja neostvarena zelja..

    ReplyDelete